E.l.f. Studio Blush Mellow Mauve

Näst sista produkten ur min Elf-beställning (det tar ju aldrig slut!) är Studio Blush i färgen Mellow Mauve, som jag har hört en del bra om på Youtube. Det är en väldigt fin, mörkare rosa färg som är mörkare än vad som syns på den mittersta bilden. Ååh, varför kan färgerna aldrig se ut på bild som de gör i verkligheten?? :(
 
Färgen är riktigt fin, inget som liknar något jag har sedan innan, och jag tror den kommer vara den perfekta, lite dova höstfärgen. Förpackningen är också väldigt snygg, stilren och stabil i locket om ni förstår vad jag menar. Den känns inte lös och billig liksom.
 
Dock tycker jag att den är ganska dåligt pigmenterad, kanske inte på swatchen då jag tog lite mer än vanligt, men jag tycker inte direkt att jag märker när jag applicerat den på kinderna. Jag kanske ska prova att använda mer, men än så länge har jag faktiskt inte sträckt mig efter den. Jag ska prova den mer såklart, och så får vi se om jag fortfarande tycker attt den har dåligt pigment.
 
Någon annan som har E.l.f.'s Studio Blush? Vad tycker ni i så fall?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0