Isadora Twist-up Blush & Go

 
Isadora är ett märke som jag har börjat tycka mer och mer om sedan jag provat en del produkter därifrån, bland annat ögonskuggor och läppglans. Tycker de har fina förpackningar och nyanser på produkterna trots att de är så billiga, och dessutom kommer de ut med många kollektioner med saker som faktiskt lockar en! Ganska ofta kan vissa andra kollektioner kännas lite "blöh" men jag tycker Isadora för det mesta lyckas göra intressanta sådana!
 
En produkt jag har blivit väldigt nyfiken på på sistone är deras Twist-up Blush & Go, som är ett krämrouge i stick-form. Jag har börjat tycka om krämprodukter, särskilt krämrouge, väldigt mycket. Såhär beskriver eleven.se rougen:
 

Ett ljuvligt rougestift som ger dina kinder skir färg och lyster för den där fräscha, naturliga looken! Den lätta, krämiga formulan glider enkelt på dina kinder, är lätt att tona och verkar fuktgivande. Du kan enkelt applicera lager på lager, för antingen skir nyans eller en mediumtäckande, och sedan tona med dina fingertoppar. En perfekt produkt att ha med dig i handväskan för snabba ''touch-ups'' under dagen!

  • Fri från parfym.
  • Kliniskt testad.

De verkar så enkla att bara stryka på och blanda ut, och jag skulle gärna prova flera färger. Än så länge finns det sju färger, i samma ordning som på bilden är det:
 
  1. Spring in Paris
  2. Coral Island
  3. English Rose
  4. N.Y Coffee Shop
  5. Bermuda Bronze
  6. Sunset in Rio
  7. A day on the Riviera

Jag är mest nyfiken på Spring in Paris, English Rose, möjligtvis Bermuda Bronze som krämbronzer, och A day on the Riviera. 
 
Några ni skulle vilja prova? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0