Ny Eye Make-up Remover!

Det var dags för en ny ögonmake-up remover hos mig, så idag jag jag ner på stan och köpte en. Eftersom jag är ett litet "prova-nytt-freak" så ville jag absolut inte köpa någon jag redan haft, haha! Funderade först på en från Lumene, men den snåla sidan kom fram när jag såg att den kostade runt 70 kr och den här från Nivea bara kostade 44 kr.
 
Det är Nivea Double Effect Eye Make-up Remover som ska ta bort extremt vattenfast smink men ändå vara skonsam mot huden. Låter som ett svårt mål att uppnå, men om det är som de påstår blir jag supernöjd! Det är, som ni kan se, två lager; ett med själva removern och ett med olja (antar jag att det är i alla fall) som man blandar. När det är olja i tycker jag ofta att removern blir väldigt skonsam, så jag tror den här kommer vara bra på det sättet i alla fall.
 
Som sagt kostade den bara 44 kr eftersom det var 20% rea (den kostade 55 kr förut), så det blev riktigt billigt! Ofta tänker jag att jag vill prova någon lite dyrare remover från Lancôme eller så, men när jag väl står där i butiken blir det oftast det billligare istället! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Moa Simborn

Åh, ska nog köpa den! :)

Svar: Gör det du :) Dock har jag inte provat den än så jag vet inte om den är bra, men det får vi hoppas!
BeautyBySoffy

2014-04-24 @ 02:44:06
URL: http://moasimborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0