Sumita Beauty Brow Set

I en Glossybox för väldigt länge sedan fick jag detta Brow Set från märket Sumita Beauty (som jag aldrig har hört talas om). Det är en tjock penna med vax till brynen som ska göra att de sitter på plats, håller formen under dagen och även (tror jag) intensifierar färgen lite granna. 
 
Jag har använt den här pennan länge nu, och jag använder den faktiskt varje dag. Jag ska vara totalt ärlig med er nu och säga att jag faktiskt inte har provat någon "brow setter" tidigare, så jag har inte direkt något att jämföra med. Kanske också därför jag använder denna varje dag, jag har ju ingen annan? Trots det tycker jag att den är bra, jag har väl aldrig haft jättestora problem med bångstyriga bryn men det är skönt att kunna vara helt säker på att de ligger där de ska.
 
Dock kan det, om man tar för mycket vilket kan hända när man precis vässat den, hända att brynen blir lite väl tillplattade och kletiga. Men bara man är lätt på handen funkar det bra, och själv tycker jag den gör vad den ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0