Dagens Look: Fall Glamour

 
Denna look är ganska höstinspirerad som ni ser, och jag gillar färgerna! Börjar faktiskt längta lite till hösten på grund av sminktrenderna... haha! Blev inte så nöjd med eyelinern dock, måste öva mer på det.
 
Färgerna gillar jag verkligen: jag har använt guld och brunt på ögonen, med en liten extra pop med min Sheercover Lip-to-Lid Highlighter. Den gör det där lilla extra guldskimriga mitt på ögonlocket. På läpparna har jag mixat lite olika röda färger, och även där lagt på Sheercover-highlightern för att få en guldig effekt på de röda läpparna! :)
 
Jag har använt:
 
Ansikte:

Garnier 5 Sec Perfect Blur Primer
Viva la Diva 3 in One Concealer
Exuviance Coverblend Skin Caring Foundation
L'Oréal Nude Magique CC Cream Anti-Redness
E.l.f. Maximum Coverage Concealer
Maybelline Fit Me Pressed Powder
NYX Highlight & Contour Powder (contour-delen)
E.l.f. Cream Blush Vixen
E.l.f. Studio Blush Mellow Mauve
The Balm Mary-Lou Manizer
 
Ögon:

Urban Decay Anti-aging Eyeshadow Primer Potion
MAC Stroke of Midnight Eyes Warm - Amber Lights, Mulch, Socialite, Midnight Hour
Urban Decay Naked Palette 2 - Blackout, Foxy, Bootycall
Sheercover Lip-to-Lid Highlighter
IsaDora Flex Tip Eyeliner
IsaDora Inliner Kajal Blonde
UNE Absolute Blacks Kohl
DivaDerme MascaraDiva och LashExtender
 
Läppar:

Milani Lipstick Cherry Crave
Wet n Wild Lipstick Copper Dust
Victoria's Secret Colorshine Lip Gloss
Sheercover Lip-to-Lid Highlighter
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0