Nya hårprover!

När jag var hos frissan senast fick jag med en massa prover hem, yay! Jag älskar ju att prova nytt, så det är alltid roligt med prover. Just hår är inte det jag kan mest om, om man säger så, och därför är det extra kul att få lite nytt som jag kanske inte hade testat själv annars. Förutom det på bilden fick jag även en liten provpåse av Schwarzkopf Volume Boost Schampoo som jag har haft i fullstorlek tidigare. Men den fick inte vara med på bild eftersom jag redan öppnat påsen! ;)
 
Denna lilla trio är ur samma serie som allt jag fick inser jag nu: Schwarzkopf BC Hairtherapy. Har dock inte koll på vad just den serien är till för något, men de här tre hårprodukterna är i alla fall "Repair Rescue", och ska reparera skadat hår. Det kan alltid vara bra att använda något djupverkande någon gång ibland! Det jag fick var schampo, hårinpackning och ett leave-in balsam. 
 
Sedan fick jag också lite större produktprover. Är det bara jag eller känns det inte lite lyxigare när man får dem i riktiga förpackningar, hehe? ;D Det här är ur samma Schwarzkopf-serie, men verkar vara oljebaserade produkter. Tuben är ett Oil Miracle Rose Oil Har & Scalp Schampoo för stressat hår och hårbotten. Jag har inte öppnat och provat än, men hela förpackningen luktar underbart!
 
Den lilla oljan är en Oil Miracle Rose Oil Hair & Scalp Treatment, som man ska applicera både i hår och hårbotten antingen innan schamponering eller i handdukstorkat hår. Jag kommer nog göra det innan schamponeringen, så håret inte blir så fett.
 
Jag är glad över mina prover och ska börja använda dem ordentligt när jag har recenserat hårprodukterna jag använder nu. Jag tycker det är kul att prova nya hårgrejer även om hår inte är det som intresserar mig allra mest, och jag tänker att jag borde börja göra mer med mitt hår, styla det. Helhetsintrycket blir ju så mycket bättre om man har snyggt hår, så jag ska nog försöka lära mig mer! 
 
(Och ja, jag ska försöka byta header snart, den här är alldeles för gammal!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0