Wantie: Lorac Pro Palette

 
En lite oväntad wantie för mig som jag har börjat sukta efter de senaste dagarna är Lorac Pro Palette. Jag har sett den här emellanåt på andra bloggar och på Youtube ett tag nu, men har bara känt "mjeh, inget jag vill ha". Men så, helt plötsligt, kände jag bara att den är väldigt fin, och jag måste ha den! Haha, något udda kanske, men helt plötsligt insåg jag hur fin den faktiskt är. 
 
Det bästa enligt mig är att det finns en rad med bara matta skuggor, och en med bara skimriga. Själv har jag inte så många matta ögonskuggor, så det skulle vara helt perfekt med åtta stycken nya, matta skuggor till vardags. De skimriga skuggorna tror jag skulle vara superfina att lägga över hela ögonlocket, matchat med en matt skugga i globlinjen. Med en helt skimrig palett hade det varit svårt att göra snygga looks med endast en palett, men med den här kan man mixa och matcha i en evighet med både matt och skimmer!
 
Det är toppen att man får flera skuggor som har den perfekta "globlinje-färgen", och att man har både de matta och skimriga highlight-färgerna. Trots att det är en ganska neutral palett så har man även de små färgklickarna som är lite dovare, vilket gör de lättanvända även till vardags. Tycker det är kul att kunna få en lite roligare sminkning utan att det blir lysande neonfärger. 
 
Jag tycker helt enkelt den verkar perfekt, och med tanke på att jag bara har några få "lyxigare" paletter borde jag nog få unna mig den faktiskt... ;) Jag har hört att paletten ska ha bra kvalitet också, så snart är den förhoppningsvis i mina händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0