Basiron AC Wash 5%

Basiron AC Wash 5%, 149 kr

Jag tror inte jag nämnde den här produkten tidigare när jag använde den, vilket var dumt eftersom jag gillar den! Det är en gel man stryker på stora områden där man har akne, till exempel rygg och bröst. Man applicerar den dagligen på rengjord hy och lämnar den på i 1-5 minuter.
 
Jag använde den under en period för några månader sedan när jag hade lite finnar på ryggen, men slutade sen eftersom resultatet blivit så bra. Dock kom finnarna långsamt tillbaka igen, så nu har vi köpt en ny flaska! Jag längtar tills jag ser effekten, för sist hjälpte den verkligen mycket. Kan tipsa om att skaffa denna om du har lindrig akne över större områden, finns på apotek!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eveline

Tack :) Bara ett helt vanligt ljusrosa för lite glans!

2014-02-16 @ 16:16:55
URL: http://nattstad.se/evelines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0