Dagens look: Smoky Brown

Idag blev det en enkel bas eftersom jag bara skulle stanna hemma med en kompis. Ingen flytande foundation utan endast concealer och foundationpuder. Kändes skönt, jag kanske ska börja använda en lättare bas till skolan också? Ögonen blev mjukt markerade med bruna skuggor ur en ny palett jag snart ska visa er!
 
Produkter jag har använt:
 
Ansikte:

Garnier 5 Sec Perfect Blur Primer
Viva la Diva 3 In One Concealer
E.l.f. Personal Blend Foundation
E.l.f. Beauty-On-The-Go Palette (bronzern)
Wet n Wild Blusher Pearlescent Pink
 
Ögon:

Wet n Wild Cover All Concealer (som bas)
E.l.f. Beauty-On-The-Go Palette 
MAC Femme Fi (som highlighter)
Ljusbrun kajal från tidning
Maybelline The Falsies Volum' Espress Mascara Brown
 
Läppar:

BareMinerals Natural Lipgloss Rosé
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snyggt! :)

Svar: Tack Sofie! :)
BeautyBySoffy

2014-02-24 @ 08:40:36
URL: http://annasofiekarlsson.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0