Nya basprodukter

Viva La Diva 3 in 1 Concealer 80 kr, Maybelline Fit Me Powder 129 kr

Igår köpte jag faktiskt inte bara grejerna från Make Up Store, utan det jag egentligen skulle fixa var lite nödvändiga grejer. Min concealer från E.l.f. är snart slut så tänkte prova Viva La Divas denna gång. Jag har hört mycket bra om den och att den ska vara en dupe till MUS's kända Cover All Mix. Denna är ju typ 150 kr billigare också, så är den bra är det verkligen win-win!
 
Puder letade jag egentligen efter ett annat, Rimmel Stay Matte, men det fanns tyvärr inte i min färg. Så det fick bli ett annat jag varit lite sugen på att prova nån gång istället, Maybelline Fit Me Powder
 
Ska bli jättespännande att se hur de funkar, kommer skriva mer om dom när jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0