Batiste torrschampon

Batiste Dry Schampoo Coconut & Exotic Tropical och Cool & Crisp Fresh, 69 kr
 
Mitt hår har känts ganska fett på senaste tiden, det har liksom blivit äckligt dagen efter jag duschat, och då behöver jag torrschampo. Dock tog vårat slut för några dagar sen, paniken haha! Men idag kom syrran hem med två nya från Batiste, en med tropisk doft och en med fräsch doft. Jag har bara provat Batiste nån gång tidigare, och det var ett tag sen, så jag minns inte rikitgt vad jag tyckte men man hör ju i princip bara bra om det. 
 
Jag har inte provat de här än, men den tropiska luktar såå gott av kokosnöt och den fräscha luktar verkligen fräscht så jag ser fram emot att ha dom i håret, och så hoppas jag att doften håller i sig!
 

Kommentarer
Postat av: Helena R

Kul! :) Måste testa kokosnöten, det doftar ju så gott :)

Svar: Gör det! Jag har inte provat den i håret än, men den luktar sjuukt gott! :)
BeautyBySoffy

2014-01-16 @ 16:04:10
URL: http://www.imakeyousmile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0