Maybelline The Falsies

Maybelline The Falsies Volum Express Mascara Brown
 
Tack vare syrran (igen!) så har jag fått prova en ny mascara, Maybellines The Falsies. Anledningen till att Erika inte ville ha den var för att den inte var vattenfast och för att den var brun, så då fick jag den vilket jag självklart inte tackar nej till! Även fast jag kanske helst också använder svart mascara så tar jag alla chanser jag får till att prova nya produkter.
 
Ärligt talat så har jag inte provat någon mascara från Maybelline tidigare (jag vet, skäms på mig!) så det är jag jätteglad över att få göra nu, har hört mycket bra om deras mascaror. Och efter att ha använt den här typ en gång så kan jag säga att jag än så länge håller med. Dessutom tycker jag färgen är ganska brunsvart, så att man ändå får ganska mörka fransar. Jag ska visa hur borsten ser ut och hur det blir på fransarna inom kort!
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Kul =D

Svar: Japp! :)
BeautyBySoffy

2014-01-22 @ 19:28:51
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0