Mirakelhandkräm!

The Body Shop Hemp Hand Protector, 130 kr/ 100 ml

Mina händer blev såå torra efter att jag missade att smörja in dom en enda kväll, de kändes fnasiga och blev röda. Inte så farligt torra egentligen, men jag har varit bortskämd med bra handkrämer sista tiden så när jag märkte att vissa partier av händerna blev röda och fnasiga så fick jag lite smått panik. De kändes sådär stela och obekväma, ni vet? Jag tänkte att det blir nog bra när jag börjar smörja in dom varje kväll igen, men min handkräm från L'Occitane är inte så bra tyvärr. Jag ska göra en recension på den snart, jag tycker inte den hjälper mot torrhet särskilt bra. 
 
I alla fall så provade jag mammas handkräm från TBS en kväll, och vilken skillnad den gjorde! Mina händer var ganska lena när jag vaknade på morgonen, de torra partierna var mindre torra och det mesta av rödheten var borta. Allt det här gjorde den på en användning, medan den från L'Occitande inte hade hjälpt på flera dagar! Kan definitivt tipsa om den här handkrämen, lukten kanske inte är den bästa, men resultatet är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0