NOTD: Depend nr 039

Nu var det länge sen jag målande naglarna igen, och idag bestämde jag mig för att måla dom helsvarta. Jag har inte varit så himla förtjust i svarta naglar tidigare egentligen, men insåg typ nu att det är rätt snyggt och så passar det ju till allt! Plus att jag kände att jag borde använda svart nagellack nu innan det blir vår, för då tycker jag det kan bli en lite väl mörk färg. 
 
Det blev i alla fall snyggt tycker jag, dock ser det ganska matt ut på den översta bilden och så ser det inte ut i verkligheten, men tyckte bilden blev lite häftig. ;) Har lite dålig koll, men det kan bero på att jag inte hade applicerat något överlack då. 

Kommentarer
Postat av: Showbrains

Jag älskar svarta naglar :D

Svar: Jo, det är rätt snyggt faktiskt :)
BeautyBySoffy

2014-01-11 @ 18:54:18
URL: http://showbrains.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0