The Body Shop Special Edition Blueberry

Blueberry
 
 
 
Igår kom The Body Shops specialserie med doft av blåbär ut! Det har funnits blåbärsprodukter vid några få tillfällen tidigare, men det har aldrig funnits i deras bassortiment. Men från och med nu finns det alltså möjlighet att få tag på några blåbärsdoftade hudvårdsprodukter under en viss tid! Det som ingår i kollektionen är:
Klicka för större bild
Blueberry Body Butter, 185 kr
Uppfriskande och mjukgörande kroppssmör.
 
Klicka för större bild
Blueberry Body Scrub, 195 kr
Exfolierande och mjukgörande skrubb som lämnar en doft av blåbär på huden.
 
Klicka för större bild
Blueberry Lip Butter, 80 kr
Mjukgörande och vårdande läppbalsam med blåbärsextrakt.
 
Klicka för större bild
Blueberry Shower Gel, 85 kr
Tvålfri, dryg shower gel som ska ha mjukgörande effekter på huden.
 
Klicka för större bild
Blueberry Body Lotion, 155 kr
En lätt body lotion som mjukgör och fuktighetsbevarar huden.
 
Klicka för större bild
Blueberry Bath Sponge, 50 kr
Sen finns det även en liten badsvamp som ger lödder, exfolierar och gör tvålen drygare.
 
Jag tycker kollektionen verkar väldigt fräsch, och den lilla badsvampen är ju så himla söt! Just den skulle jag nog inte lägga pengar på eftersom det inte direkt känns nödvändigt, men jag skulle kunna tänka mig att köpa till exempel shower gelen nu när jag snart behöver en ny. Dock ska jag gå och lukta först, så jag vet om jag gillar blåbärsdoften!
 
Är ni sugna på något ur kollektionen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0