E.l.f. Golden Bronzer

I min beställning från Elf fanns inte bara läpprodukter, utan två av sakerna var ansiktsprodukter. En av dem är detta Golden Bronzer. Egentligen var jag ute efter bronzern i nyansen Warm, men eftersom den inte fanns i lager så tog jag denna istället. Den är varm i tonen och har skimmer i sig, och jag tänkte att det kunde vara riktigt fint nu på sommaren. Jag antar att den inte kommer användas så mycket som bronzer under vinterhalvåret, men jag ska försöka njuta av den så mycket som möjligt nu istället!
 
Här ser ni färgerna swatchade; det finns en ljus highlightfärg, en guldig nyans, en mer rosaaktig rougefärg, och en brunare skimrig bronzernyans. Antingen kan man blanda ihop alla färger, eller använda dem enskilt. Än så länge har jag inte provat färgerna enskilt, men kan tänka mig att det blir jättesnyggt. Den rosa färgen tror jag är en supersnygg rougefärg när man vill ha lite mer skimmer. 
 
Jag tänkte även att jag ska använda färgerna som ögonskuggor, tror det kan bli såå snyggt! Tänk en bronzig hy och glansiga läppar, toppat med skimriga brons-tonade ögonlock... Man får försöka tänka utanför boxen, och jag ska försöka komma ihåg att inte bara använda den här bronzern i ansiktet nu. 
 
Jag är väldigt nöjd med mitt köp, då jag sen tidigare inte har någon skimrig bronzer som går i guldiga toner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0