Födelsedagspresenter!

När jag fyllde år igår fick jag en hel del grejer i skönhetsväg, vilket är grejt för mig! Ofta tycker jag det är onödigt att önska sig till exempel kläder, när det är smink jag faktiskt blir allra gladast över hehe! Jag själv lägger i alla fall hellre pengarna på smink, men det är ju en smaksak.
 
Jag fick lösögonfransar av syrran, vilket kom helt perfekt i tid då jag bara häromdagen var nära på att köpa mig ett par själv. Jag har faktiskt aldrig använt lösögonfransar så det lär väl ta ett tag att lära sig tekniken, men jag är väldigt pepp på det! Jag fick ett ögonfranslim också, så jag kan använda fransarna. ;)
 
Sedan hade jag fått en beställning på E.l.f. av mamma och pappa, så jag valde alltså sakerna själv. Dessutom var det 50% rea när jag beställde, så det blev extra billigt! Det mesta jag beställde var läppstift och läppglans, men jag beställde även en concealer och en bronzer. Jag är jätteexalterad över alla grejerna, och tänkte visa er dem närmare också! Dock har jag inte tid att blogga på ganska länge nu så det kommer antagligen dröja ett tag, men sen lovar jag att blogga om allt! :)
 

Kommentarer
Postat av: Julias skönhetsblogg

Vad kul att du fått hem dina grejer från ELF nu! :) Jag har swatches på läppstiften jag beställde därifrån nu om du är nyfiken. Grattis i efterskott! :)

Svar: Tackar! :) ja, det ska bli jättekul att testa alla produkter! Ska gå in och kolla på din blogg :)
BeautyBySoffy

2014-07-08 @ 21:26:05
URL: http://juliaaberglunds.blogg.se
Postat av: Fatma - Grafisk designer

åh älskar läppstift! :)

Svar: Typ det bästa som finns! :D
BeautyBySoffy

2014-07-12 @ 22:23:15
URL: http://fatmas.se
Postat av: EMMAWHO

Så kul med nya grejer! :)

Svar:
BeautyBySoffy

2014-07-16 @ 16:51:54
URL: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0