Beroende av läppåterfuktare...

  • Burt's Bees Beeswax Lip Balm, 39 kr
  • Nivea Lip Butter, ca 30 kr
  • Yves Rocher Scented Lip Balm, 20 kr
  • Maybelline Baby Lips, 39 kr
  • EOS Lip Balm, 89 kr
  • ACO Soft Red Lip Balm, 19 kr
  • Carmex Lip Balm, 39 kr
  • Nivea Essential Lip Balm

Jag är väldigt "beroende" av återfuktande läpprodukter, har jag inte något läppsyl med mig i jackfickan eller väskan får jag nästan lite panik, haha! Ni vet känslan av att "hur ska jag klara mig hela dagen med icke-återfuktade läppar?". Jag klarar mig för det mesta när det händer, men det är ju alltid trevligt att ha med sig en bra läpprodukt i fickan!
 
Därför tänkte jag tipsa om de på bilden ovan; de flesta har jag provat, och resten har jag hört bra om. De flesta är också rätt billiga, vilket är bra. Om man inte bara vill ha en återfuktare, utan något som återfuktar och ger färg, kan man satsa på till exempel ett Baby Lips eller på ACO's variant. Då blir det lite roligare, samtidigt som läpparna inte blir uttorkade - win win! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också alltid ha något på läpparna. Läppbalsam eller läppglans :)

Svar: Japp, alltid någon läpprodukt! Känns naket, torrt och jobbigt annars ;)
BeautyBySoffy

2014-06-11 @ 01:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0