Isadora Multi Vitamin Gloss Raisin

IsaDora Multi Vitamin Gloss 36 Raisin

Uppdateringen har varit lite dålig de senaste dagarna eftersom jag varit ute vid sommarstugan (=ingen täckning), vilket är tråkigt, men en rolig sak är att jag där hittade det här läppglanset! För mindre än halva priset dessutom! Det kostar vanligtvis 119 kr, men jag betalade bara 55 kr. :D
Det här läppglanset, IsaDora Multi Vitamin Gloss i färgen Raisin, hade jag på min önskelista i höstas men det blev inget då. Därför kunde jag inte låta bli att slå till nu när jag hittade det så billigt.
 
Det blev lite dåliga bilder, men ni ser ju på ett ungefär i alla fall. Färgen kommer fram som ganska mörk när man swatchar det såhär, men väl på läpparna ser det väldigt naturligt ut. Det ger intrycket av ens egna naturliga läppar fast med glans, och något mörkare. Perfekt färg, speciellt sen till hösten. Jag tror också det skulle vara skitsnyggt över ett mörkare rostrött läppstift. Jag är jätteglad att ha ett mörkare läppglans, något jag inte hade förut! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0