Nytt för hår och hud

Som ni kanske vet så är jag inte jätteintresserad av hår och visar ju inte så mycket hårgrejer här på bloggen, men jag tänkte att jag nu i alla fall kan visa vad jag köpte för schampo och balsam sist. Jag provade Garnier Respons schampo och balsam med avokadoolja och shea (tror jag det var) av mamma, och älskade den mjuka känslan det gav! Jag hade därför tänkt köpa de produkterna men hittade bara de sorterna med nektar, så det fick bli de istället. Jag tycker de än så länge funkar bra, fast jag tycker att den blommiga doften är lite för mycket. Nästa gång vill jag ha de med avokado och shea! 
 
Funderar på att kanske skriva recensioner på dessa när jag provat dem ordentligt, eftersom det nog skulle vara bra med lite variation på bloggen. :)
 
När jag ändå handlade lite nödvändiga grejer passade jag på att köpa en ny shower gel och handkräm också. Denna gång blev det från märket LdB. Jag älskar ju att prova nya produkter, och även om shower gels inte är de roligaste produkterna så är det ändå kul att prova sig fram mellan en massa olika. Denna rengör min hud bra och luktar supergott och fräscht! Den påminner om något badskum jag hade när jag var liten tror jag, men jag har ingen aning om vilket...
 
Handkrämen är som sagt också från LdB, och luktar också jättegott. Jag har upptäckt att LdB's dofter är jättegoda; har en deo därifrån som också luktar fantastiskt! Konsistensen på handkrämen är ganska tunn, men jag tycker den mjukgör bra vad jag har testat än så länge. 
 
Jag kan också passa på att säga att uppdateringen inte kommer vara så bra de närmsta veckorna eftersom jag har fullt upp med annat. Jag ska försöka förbereda lite inlägg, men antagligen kommer det inte bli jättemånga tyvärr.
 

Kommentarer
Postat av: Luucy

sv: Hej! Det är det inte, köpte dessa på BikBok faktiskt förra sommaren :) kram!

Svar: Jaha okej, de var snygga! :)
BeautyBySoffy

2014-06-29 @ 20:20:01
URL: http://laughinglouise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0