Nytt från UNE + Åhléns

Idag blev det en liten runda på stan för mig och Stina, eftersom vi skulle köpa nytt smink till henne. Självklart hittade jag också lite grejer att köpa; faktiskt ganska nödvändiga sådana. Blendingborsten är från Åhléns, jag ville gärna ha två stycken blendingborstar så att man slipper få panik om den enda man har är full av färg man inte vill använda. Dessutom tycker jag att min från Kicks är ganska "sticksig" så det ska bli kul att se om den här är skönare att använda.
 
Sedan var jag även inne på Kicks och köpte två kajaler. Kajal är något jag mest har från tidningar, och kvaliteten på dem är inte den bästa. Eftersom Kicks hade ett erbjudande om att ifall man köpte två produkter från UNE så fick man ett krämrouge på köpet, så tyckte jag det blev perfekt! UNE har jag aldrig provat tidigare, så det ska bli kul! Jag har inte superkoll, men vet att UNE är ett bra val om man vill vara snäll mot naturen, vilket är toppen!
 
Krämrouget hade en superfin färg, och var värt 149 kr vilket är riktigt bra att få på köpet. Jag är väldigt nöjd med mina köp, och kajalerna känns krämiga och bra. Ni kommer få se produkterna i egna inlägg framöver.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0