NYX Jumbo Eye Pencil Yogurt

Nu har jag hunnit prova NYX Jumbo Eye Pencil i färgen Yogurt ett par gånger, och jag gillar verkligen färgen! Den är liksom lite korall-koppar-guld, dock är det väldigt svårt att bestämma färgen exakt. Den är väldigt ljus och skimrig på ögonlocket i alla fall, och ser väldigt glossig ut. Swatch finns här nedan:
 
Vad gäller hållbarheten så har jag inte provat ut den ordentligt än för att kunna säga hur bra den sitter, men en sak jag märkte var att första gången jag använde den creasade den sig faktiskt litegrann redan efter ett par timmar. Det blev jag lite besviken på (speciellt eftersom tjejen i affären hade sagt att den höll så bra), men det var inte så att det syntes så mycket. Den la sig bara lite granna i vecken. Som sagt ska jag prova den mer, och tänkte även se om den håller bättre om jag lägger en vanlig puderskugga över hela området där jag applicerat denna. Tyvärr har också locket på produkten spruckit lite, men det gör inte så mycket.
 
Förutom dessa små negativa saker så tycker jag om färgen och pennan i helhet ganska mycket, och jag tror den kommer bli välanvänd i sommar med tanke på hur lätt den är att använda! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0