Väntar på Elf-beställning!

E.l.f. har ju väldigt ofta bra erbjudanden på sin hemsida, och jag har tänkt ett tag nu att jag vill beställa flera läppstift någon gång när de  har 50%. Nu håller de på med halva priset-erbjudanden emellanåt, och eftersom jag snart fyller år så fick jag en beställning i present. Jag beställde flera läppstift som jag är sååå exalterad över, och även några andra sminkprodukter.
 
 
Tycker det är bra att E.l.f. är så billigt - för ett halvår sedan hade jag bara några få Elf-produkter, men nu är de definitivt fler! Självklart har inte alla grejer superbra kvalitet, men det finns riktigt bra produkter i deras sortiment.
 
 
Nu väntar jag spänt på att mitt paket ska komma, fast jag tänker faktiskt vänta med att öppna till min födelsedag. Jag kommer visa alla produkter när jag fått dem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0