Dagens look: Green Eye

Idag började jag halv 1, så jag hade mycket tid till sminket! :D Jag kände mig lite dum för att jag faktiskt aldrig har använt min mörkgröna TheBalm-skugga Jealous Jordana på riktigt, så bestämde mig för att köra på den tillsammans med lite bruna toner för att göra det lite mjukare. Förlåt för att bilderna inte är de bästa, men när jag väl är klar med sminket är det oftast dags att åka direkt egentligen haha!
 
Jag har använt:
 
Ansikte:

L'Oréal Nude Magique Blur Cream
Viva la Diva 3 in One Concealer
Exuviance Skin Caring Foundation
Maybelline Fit Me Pressed Powder
Wet n Wild Blusher Pearlescent Pink
 
Ögon:

Wet n Wild Cover All Stick (som primer)
TheBalm Mary-Lou Manizer
TheBalm Jealous Jordana
Maybelline Diamond Glow Coral Drama Palette (den mörkbruna)
Urban Decay Foxy (på brynbenet)
Svart kajal från tidning
Isadora Big Bold Mascara
The Body Shop Super Volume Mascara
 
Läppar:

Isadora Moisturizing Lip Gloss Pink Diamond
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0