L'Oréal Nude Magique Blur Cream

L'Oréal New Nude Magique Blur Cream, 169 kr

Förra veckan tittade jag in på bloggen "Imakeyousmile" och såg i det här inlägget att tjejen bakom bloggen hade testat den och tyckte mycket om den. (Klicka er vidare på länken hon har gjort så kan ni se ännu fler före och efter-bilder!) På de bilderna såg det i alla fall ut som att den här primern gav ett i princip perfekt resultat, så jag ville verkligen prova! Jag gick och köpte den på Kicks där den nu bara kostar 139 kr istället för 169 kr. Dessutom hade jag en 25 kr-check så det blev ganska billigt för mig!
 
Än så länge har jag använt den ett par gånger och tycker att den är bra. Kanske inte ett sånt mirakel som det såg ut på bilderna, men en bra primer. Jag ska fortsätta använda den och försöka skriva någon typ av recension/review lite senare, så jag inte säger för mycket innan jag egentligen vet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0