Manikyr!

Inte de bästa bilderna, menmen...!

Jag berättade för ett tag sedan att jag ville skaffa gelenaglar eftersom jag tycker det är såå snyggt, och det har jag nu gjort! (Vi behöver inte låtsas om att det var några veckor sen, har inte haft tid att blogga! ;)) Jag är superdupernöjd med resultatet och trivs verkligen i sådana här långa naglar! Vi gjorde dom inte överdrivet långa, och jag inser nu att det är bra för mina egna växer ju fortfarande. ;) 
 
På salongen där jag gjorde dom kostade det bara 350 kr vilket är ett väldigt bra pris, då det annars lätt kan stiga över 500 kr. Jag har hört att kvaliteten ska vara sämre om det är så billigt, men jag tycker mina naglar ser snygga ut och dessutom har de suttit på jättebra! Jag har haft dom i lite mer än tre veckor nu och alla sitter på. Dock ser ni kanske att min egen nagelkant börjar synas under den vita tippen, men det är ju inget man kan göra åt. Kanske att jag målar hela nageln i en färg nästa gång. 
 
Kan absolut rekommendera att åka och fixa naglarna, man känner sig fab även i mjukisbyxor haha! Nej men det är verkligen riktigt snyggt, och jag älskar känslan av att ha långa naglar. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh gud vad fina! Vilken salong gjorde du det på? :)

Svar: Tack så mycket! :) Gjorde det på Hollywood Nails, men jag tror tyvärr bara det finns i Linköping :/
BeautyBySoffy

2014-03-16 @ 17:59:15
Postat av: Ida

Hej! Åh dom var ju jättefina! Jag hade tänkt o göra naglar där oxå, hört mycket bra om den salongen! Men vet du om dom har en hemsida, eller om det bara är att komma dit o göra naglar eller om man måste boka? Snabbt svar skulle vara grymt, tänkte göra nu i veckan! Fin blogg förresten, kram :)

Svar: Tack så mycket! :) Jag vet inte om de har någon hemsida, jag gick dit och bokade en tid på plats liksom. Tror nog att man kan komma på någon slags drop-in också om de har tid, men jag skulle nog föreslå att du går dit och bokar en tid. :)
BeautyBySoffy

2014-06-28 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0