NOTD: OPI A Definite Moust-Have

Jag har visat det här lacket tidigare, men nu har jag målat det på mina gelenaglar! De har suttit på i snart 5 veckor, och hon som gjorde dem sa att de skulle hålla i ca 3-4 veckor! Riktigt bra att de fortfarande sitter, men eftersom mina egna naglar börjat växa en del så blev det som en kant under med min egen "nagelrand". Vilket kanske inte var så snyggt.
 
Så jag bestämde mig för att måla över dem med mitt fina OPI-lack! Och jag vet att det blev en liten vit kant längst ut, men jag tycker det blev riktigt snyggt! Nu syns inte mina riktiga naglar under utan det ser mer äkta ut; som att jag har äkta, snygga naglar haha! Vi får se om nageltippen kanske aldrig går av, och att jag får fila ner dem tills de försvinner istället, hehe. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0