Nytt bassmink...

...som egentligen är begagnat, haha! Jag fick det här av syrran (hon är rätt bra ändå!) för att hon inte använde det längre. Garnier Miracle Skin Perfector BB Cream tyckte hon blev för fet och glansig, och Maybelline Dream Fresh BB Cream hade hon en massa av. Superkul för mig, som får tillfälle att prova fler produkter! 
 
Den från Maybelline har jag haft tidigare, men det var så länge sen att jag knappt kommer ihåg vad jag tyckte. Dock har jag för mig att den var bra, men det lär jag ju få se när jag börjar använda den igen. Nu är den alldeles för mörk för mig (färgen medium) så den får vänta till sommaren. 
 
BB Creamen från Garnier är däremot perfekt i färgen just nu, så den har jag använt en hel del den sista tiden. Jag upplever inte att jag blir så farlgit glansig av den, men jag kan hålla med om att den är på gränsen till för fet. 
 
Jag tänkte att jag skulle använda Garnier BB Creamen ett tag till innan jag gör en recension på den, och den från Maybelline får helt enkelt vänta till i sommar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0