Recension: The Body Shop Cranberry Joy Hand Cream

När julen var över köpte jag The Body Shops Cranberry Joy-handkräm, vilket kanske var lite efter men äsch! Ärligt talat tycker jag inte den luktar jättejuligt, men den luktar sååå gott! Det kan vi börja med: doften är fräsch, mysig och liksom lite syrlig tycker jag. Jag tror dock att det är en sån där doft man antingen hatar eller älskar, men jag älskar den! När man ska sova är den perfekt att snuffsa lite på, så blir man lugn och kan somna gott.
 
Själva krämen är precis som alla andra handkämer jag testat från TBS, riktigt bra och återfuktande. Inte något halvdåligt som återfuktar för stunden, utan de går verkligen in lite mer på djupet. Händerna blir mjuka och lena utan att bli för kladdga, och krämen sjunker in fort.
 
Eftersom den här bara fanns över julen (men förhoppningsvis kommer den igen nästa jul!) kan jag ju inte köpa om den direkt, men jag skulle nog ändå velat prova något annat efteråt eftersom jag älskar att prova nytt. Men trots det kan jag definitivt tänka mig att köpa om den här, och kommer kanske göra det nästa jul. Jag har inget att klaga på! Full pott! :)
 
5 av 5 poäng, bra återfuktande kräm som doftar himmelskt!
 

Kommentarer
Postat av: EMMAWHO

Borde verkligen unna mig en bra handkräm, mina händer blir torra så lätt!

Svar: Usch då, gör det! The Body Shops handkrämer har jag aldrig blivit besviken på, så kan verkligen rekommendera dom :)
BeautyBySoffy

2014-04-02 @ 22:38:35
URL: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0