Dagens Look: Cherry Crave

Japp, flippade ur lite när jag skulle fota...
 
Såhär såg jag ut på valborg! Dock är just den här sminkningen från dagen innan, när jag övade (coh självklart blev det snyggare när jag övade än på själva valborg... -.-). Läppstiftet jag fick från min syster är det jag har använt, eftersom jag älskade färgen när jag provade det på! Till det har jag använt min E.l.f. Baked Eyeshadow i färgen Burnt Plum som jag tänkte skulle komplettera läppfärgen fint. 
 
Jag har använt:
 
Ansikte:

Exuviance Skin Caring Foundation
 
Ögon:

MAC Stroke Of Midnight (Socialite, Midnight hour) - till brynen
Urband Decay Primer Potion Sin
Urban Decay Naked Palette 2 (Foxy, Blackout)
E.l.f. Baked Eyeshadow Burnt Plum
Isadora Flex Tip Eyeliner
Isadora Inliner Kajal Blonde
(Svart kajal från tidning)
Isadora Big Bold Mascara
 
Läppar:

Isadora Perfect Lipliner Prime Red
Milani Color Statement Lipstick Cherry Crave
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!
Fina bilder! :)

Jag har en videoblogg och i nästa video kommer jag att svarar på frågor, så nu undrar jag om du skulle vilja ställa några frågor till mig? :D

Svar: Tack så mycket! Kan kolla in på din blogg :)
BeautyBySoffy

2014-05-03 @ 08:48:34
URL: http://emmiisliv.blogg.se
Postat av: Becca

Fint sminkat :)

Svar: Tack så mycket! :)
BeautyBySoffy

2014-05-03 @ 17:37:38
URL: http://nailsnsuch.blogg.se/
Postat av: Lisette

Vad duktig du är på att måla eyeliner!

Svar: Åh, tycker du det? Tack så mycket! Tycker det kan vara ganska svårt ibland, men blev faktiskt väldigt nöjd den här gången. :)
BeautyBySoffy

2014-05-03 @ 19:40:51
URL: http://www.lisettes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0