E.l.f. Primer och Milani Lipstick!

Erika ville väldigt gärna ha två av mina läpprodukter, och snäll som jag är fick hon dom! Dock ville jag ha lite tillbaka, haha! ;) Då fick jag hennes E.l.f. Mineral Infused Face Primer som jag har velat prova ett tag, och ett rostrött läppstift från Milani. Kom på nu att jag ju ska försöka använda bara min Exuviance-foundation... men äsch, kan säkert ha lite primer under.
 
Läppstiftet heter Milani Color Statement Lipstick Cherry Crave och är åt det mörkare, roströda hållet. Supersnygg färg! Faktiskt inte så likt något annat rött läppstift jag har. Luktar vattenmelon gör det också. :D
 
Jag kan lätt känna mig lite överfixad med rött läppstift, men när jag provade det här kändes det ändå så mörkt att det blev ganska diskret. Det lyser liksom inte, om man säger så. Egentligen bär jag inte röda (eller andra färgstarka) läppstift så ofta, men jag hoppas jag får användning av det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0