Make Up Store Microshadow Nox

Min snälla kompis Katrina gav den här ögonskuggan från Make Up Store till mig förra veckan, eftersom hon inte använde den längre. När jag hörde att hon hade en MUS-skugga hon inte använde blev jag helt exalterad, haha! Den är nu adopterad och väl omhändertagen hos mig. ;) Den var lite trasig och det översta lagret går lätt sönder, men den går ju fortfarande att använda! Jag aldrig förut provat någon ögonskugga från MUS och jag är glad för varje tillfälle att prova något nytt, så tack så mycket Katrina! =D
 
Färgen heter Nox och är en såå himla fin rosa färg med guldigt skimmer i. Den är verkligen perfekt nu till sommaren när jag har kommit in i min rosa-smink-period. Jag har redan använt den mycket, och den passar perfekt över min krämskugga från Maybelline, Pink Gold. Skimret i skuggan kom inte fram så bra här, men i swatchen här under ser ni bättre:
 
Det är verkligen den perfekta rosaskimriga färgen, som jag tror jag kommer använda mycket! Det är väldigt generöst med produkt i MUS's ögonskuggor också, 3,5 gram är väldigt bra! Som jag sa kommer jag nog främst kombinera den med krämskuggan från Maybelline, men jag kan tänka mig att den här färgen kommer passa väldigt bra ihop med Urban Decay Naked Palette 3 som jag kanske beställer om ett tag... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0