Shoppat från NYX!

 
Jag var ju i Stockholm i helgen, och det jag mest suktade efter egentligen var Urban Decays Naked Palette 3, men de sålde inte Urban Decay på Sephora! Gissa vem som blev besviken? :( Funderar på att beställa den istället faktiskt. Det blev inte bättre av att jag inte hade spanat in något annat jag verligen, verkligen ville ha, så jag köpte faktiskt inget på Sephora konstigt nog. 
 
Lite sorgligt, men jag tröstshoppade lite på NYX istället, där jag ändå hade tänkt köpa några produkter! Det jag köpte var:
 
  • NYX Butter Gloss Vanilla Cream Pie
  • NYX Butter Gloss Éclair
  • NYX Highlight & Contour Powder
  • NYX Soft Matte Lip Cream Istanbul
  • NYX Jumbo Eye Pencil Yogurt

Det blev alltså rätt mycket från den lilla butiken istället! De olika läppglansen har jag hört mycket bra om, så jag var tvungen att prova dem, och krämskuggan är också väldigt populär. Highlight & Contour-pudret har jag aldrig sett förut, men tjejen i kassan sa att den också var väldigt poppis. Kände att jag behövde ett bra contourpuder att göra ordentliga skuggningar med (som inte blir orangea!), så därför köpte jag den. Jag ska visa er alla produkterna närmare med swatches, ska bara försöka hitta bra ljus att fota i! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0