Wantie: Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzing Powder

En ny wantie hos mig är Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzing Powder, i originalfärgen (alltså den ganska mörka). Jag är ute efter en bra bronzer eftersom jag inte har någon som funkar till contouring. Eftersom denna är matt och ganska mörk tror jag den skulle vara perfekt till det! Såhär skriver eleven.se om produkten:
 

"Att få en läcker solkysst och glamorös look har aldrig varit härligare eller lättare. Too Faced har kombinerat de naturligt terapeutiska och vårdande effekterna hos riktigt kakao-puder, med Too Faceds egna speciella bronzingpigment och skapat deras första matta bronzing-puder. Pudret neutraliserar röda toner och fungerar utjämnande på alla hudtyper.

Detta ljuvliga chokladbruna kompaktpuder lockar och eggar dina sinnen med en söt chokladdoft. Att vara naturell har aldrig varit mer dekadent!"


Låter ju jättekul att den luktar choklad, men kan nog bli farligt haha! Låter förresten superbra att det faktiskt även ska jämna ut hudtonen trots att det bara är en bronzer. Drömmen skulle vara att beställa den här plus Real Techniques Contour Brush och använda dem tillsammans, åh! Har länge varit sugen på att prova på riktig contouring, men har man inte rätt verktyg och produkter blir det ju svårt.

 

Chocolate Soleil- bronzern kostar mellan cirka 200-350kr, beroende på var man beställer den. Just nu skänker de även 1 dollar för varje bronzer till The Melanoma Research Foundation (om du beställer från Too Faced's hemsida). Kanske att jag tar och unnar mig denna snart. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0