Födelsedagspresenter!

Hejhej på er! Igår fyllde jag år (16, börja övningsköraaaa!) så det var därför jag inte bloggade något då. På eftermiddagen gick jag på stan med en kompis och på kvällen spelade familjen äventyrsgolf och åt på restaurang. Det var jättemysigt! Jag tänkte ni skulle få se presenterna jag fick, dock fick jag inte så jättemycket av mamma och pappa, eftersom Glossyboxen ju var en tidig present.
 
Så av dem fick jag ett litet gulligt smyckesträd, fyra böcker jag var och köpte på stan och även en tidig present: Maria Montazami-boken i juni. Av min systeryster fick jag ett par enkla örhängen, ett till kaviar-lack (hon hade redan köpt det när vi testade det förra, och det gick ju lite sådär, haha), en Laila Bagge-parfym som jag ska visa upp i ett eget inlägg och:
 
...ett penselkit! Jag som vart avundsjuk på hennes likadana! Borstarna är jättemjuka och ser superfina ut, så jag ser framemot att börja använda dom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte göra en video snart ? så länge sen ju, längtar :) kram !

Svar: Åh tack vad glad jag blir att du gillar mina videos! Just nu har jag tyvärr inte möjlighet att spela in nån, men om några veckor kommer det säkert en, inte minst när jag får nästa glossybox!:-)
BeautyBySoffy

2013-07-09 @ 01:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0