Glossybox Juli 2013

Igår kom min efterlängtade Glossybox - Le Grand Bleu! Tycker själva boxen är väldigt somrig och speciell!
 
Som vanligt är det en GlossyMag med, tycker detta omslag är mycket gladare och finare än det förra.
 
Och här är innehållet! Tycker det var en riktigt rolig box, faktiskt roligare än den förra! En fotsalva är alltid bra att ha, hårinpackningen verkar spännande, nagellacket är superfint och en duschgel är alltid välkommen hos mig (även fast jag har så många redan!). Primern kan jag ju dock inte använda på grund av min ansiktsserie, men jag gör kanske ett undantag. Denna från Youngblood känns ju väldigt exklusiv, så jag kommer absolut spara den! 
 
Den enda fullsize-produkten är fotsalvan, men Anatomicals-duschgelen skulle jag kunna tänka mig att den finns att köpa även i 150 ml? Annars tycker jag ändå att den känns som en fullstorlek! Riktigt nöjd med boxen!
 
Här är produktlistan, om ni vill veta mer om dem får ni vänta på min video (som förhoppningsvis kommer upp imorgon):
 
1. Beautybird Fly High Active Foot Gel 79 kr/75 ml
 
2. Youngblood Mineral Cosmetics Mineral Primer 545 kr/30 ml
 
3. Nails Inc Brook Street nail Polish 149 kr/10 ml
 
4. Goldwell Dualsenses Color Extra Rich 60sec Treatment 183 kr/200 ml
 
5. Anatomicals You Need A Blooming Shower Gel 79 kr/300 ml
 

Kommentarer
Postat av: MyDayIsHappy

Vad heter du på YouTube?

Svar: Jag heter Sofie Fredricsson, missa inte att jag stavar med "c", lite ovanligt. ;) Prenumerera gärna om du gillar min kanal! :)
BeautyBySoffy

2013-07-30 @ 20:13:54
URL: http://mydayishappy.blogg.se
Postat av: B R O W N S U G A R

Väntar med spänning på videon =)

Svar: Vad kul! Ska försöka hinna få upp den imorgon, annars blir det om några dagar. :)
BeautyBySoffy

2013-07-30 @ 20:28:39
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Madelene

Kul med glossybox :D Funderar på att börja prenumerera på de :)

Svar: Ja, gör det! Det är jätteroligt, speciellt om du som jag älskar att prova nya produkter :D
BeautyBySoffy

2013-07-30 @ 23:54:50
URL: http://maddez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0