Failade kaviar-naglar

Hehe, ja ni ser ju själva... Skulle försöka mig på kaviarnaglar men strösslet hamnade överallt förutom just på naglarna. Nej nu överdrev jag, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Kanske att det blir bättre med övning, men det är nog svårt ändå! ;)

Får se om jag provar någon mer gång senare, men då med ett färgat lack under. Funderar på att antingen ta en färg eller bara enkelt svart. Det lär ju inte synas lika mycket om man missar några fläckar om man har svart under i alla fall. :D

Jag använde kaviar-strösslet från Kubiss, ni kan se inlägg om det här
 
Förlåtförlåtförlåt för att jag inte har uppdaterat på länge!! Jag har varit och seglat hela långhelgen och inte kunnat blogga därifrån, men nu är jag hemma igen och allt är vanligt. Dock har jag två konserter denna vecka, men ska verkligen försöka blogga ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0