Youtube-favvisar del 2!

Tidigare har jag gjort en "Tre av mina Youtube-favoriter" här på bloggen, och jag kände att det nu var dags att dela med mig av tre till! Jag prenumererar på över 100 skönhetskanaler på YT och älskar att få reda på vilka andra bloggare har som favoriter, så därför delar jag nu själv med mig av de jag fastnat lite extra för! :)
 
Lauren Curtis

Jättesöt tjej som mestadels gör olika tutorials och GRWM's, men försöker nu även göra lite mer "prat-videos". Hon är himla duktig, provar många olika looks och jag har bara älskat att kolla på hennes videos på sista tiden. Dessutom gör hon ibland mer djupa videos, till exempel om hennes high school-tid, vilket jag tycker är jättebra! Då får man lära känna henne mer, och kan få tips eller bara tryggheten i att veta att andra kan ha upplevt samma saker som man själv har.
 
 
Ciaoobelllaxo

Ciaoobelllaxo gillar jag också väldigt mycket; hon gör sminktutorials, månadsfavoriter, hauls med mera. Hon visar också flera av sina favoriter inom vissa kategorier, till exempel 'de fem bästa lyxrougerna.' Jag tycker det är en väldigt bra blandning av videos, och hon är väldigt duktig! Just nu lägger hon upp en del videos på sin nya bostad, och det intresserar mig kanske inte jättemycket, men egentligen är hennes kanal mest om skönhet.
 
 
Danna Ann

Upptäckte denna tjej bara häromdagen, men störtgillar henne redan! Den videon jag hittade henne genom var en där hon swatchade alla NYX Soft Matte Lip Creams, och eftersom jag älskar att titta på reviews på läpprodukter föll jag som en fura. Hon har flera sådana videos, vilket är ett stort plus enligt mig. Jag älskar att se hela linjer och kollektioner av smink på samma gång. Resten av hennes videos har jag inte så mycket koll på eftersom jag hittade henne ganska nyss, men det verkar vara en bra blandning av tutorials och prat-videos.
 
Har ni några favoriter ni kan tipsa om? :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0